Friday, December 30, 2011

Happy New Year : part 1

Assalamualaikum  :))

Hye sume orang :D Okay , as you all know , esok , kita semua akan menyambut kedatangan suatu makhluk baru yang dikenali sebagai 2012 <----- highlight besar-2 sikit :) Oke , tadak mood nak update blog ni actually . So entry kita tamat  kat sini ja la , okayy ?? Kalau aku ada mood nanti , aku update part 2 pulak . Walaupun obvious sangat yang korang tak tanya , aku nak jugak bagitau , aku skrg kat CC dengan Puan Nabila . Act , kerja aku da siap , tggu mak cek tu la tak siap-2 lagi :P

oh btw , ada pesanan untuk anda dari warga pesbuk :D

PERINGATAN : JANGAN KELUAR DARI RUMAH PADA JAM 23.59.59 MALAM INI KERANA ANDA HANYA BOLEH PULANG KE RUMAH PADA TAHUN HADAPAN . KITA SUDAHI 2011 DENGAN ALHAMDULILLAH , MULAKAN 2012 DENGAN BISMILLAH ♥


P/s : Bermulanya 2012 bermaksud bermulalah detik-2 cemas bagi pelajar-2 tingkatan 4 bg tahun 2011 macam aku :D

P/s : Nantikan sambungan part 2 <----- akan diupdate secepat mungkin :))

No comments:

Post a Comment

Followers